Monday, January 18, 2010

K530i seiklused

Kõik algas hästi - täna oli jälle see laborikursus ning ma ei ajanud 4 laboris veedetud tunni peale mitte ühtegi asja maha ega ümber, ei lõhkunud ühtegi pipetti, tsentrifuugi ega PCR masinat ära, ei põhjustanud ühtegi plahvatust või veeuputust ega ühegi inimese surma/vigastusi.

Oleks võinud ka jätkuda hästi, sest WC-s mul tavaliselt ka mingeid probleeme ei ole, aga, nagu näha, on kõigel erandeid.
"Kolks."
Sellist häält teeb wc-potti kukkunud mobiil.

Ma olin kunagi ammu mõelnud, et kui mingi oluline asi vetsupotti kukuks, kas ma siis võtaksin ta sealt välja või see oleks liiga rõve. Tegelikkus oli aga see, et enne kui midagi mõelda jõudsin oli käsi kümas vees ja mobiil päästetud. See täiend "külmas" on neile, kellel veel isiklikult pole olnud võimalust wc-poti veetemperatuuri kogeda.

Mõtlesin, et olen enam-vähem ainuke idioot, kellel nii juhtunud on, aga kui sellest majakaaslastele rääkisin, siis üllatuseks hakkas igasuguseid nõuandeid lendama a la stiilis "Jaa mul juhtus ka nii, pane radiaatorile kuivama" ja "Võta aku välja ja kuivata ära" jne. Kõige erilisem oli ühe keemiku nõuanne: "Ma panin toore riisi sisse, see imes vee välja ja hakkas uuesti tööle" jne.

Kas te arvate, et mu musil Sony-Ericssonil on veel lootust? Kui mul oleks Nokia, siis üldse ei muretseks... Aga samas, olukord võiks olla ka hullem (loe: Samsung).

Jutu moraal ongi see, et parempoolne tagatasku on halb koht mobiilide hoidmiseks.

5 comments:

  1. keemikud on lahedad :D
    väärtuslike asjade tagastaskus kandmine on tõepoolest riskante, minu kallis abikaasa pani enne suurele vabaõhukontserdile minekut oma rahakoti pükste tagataskusse, nii et ots veel ilusti paistis...kui ma ta tähelepanu sellele juhtisin, ei saanud ta minu murest aru ;)
    ma arvan, et sa peaksid ikka nokia muretsema, see ei lähe kunagi katki, eriti vanemad mudelid

    ReplyDelete
  2. Haha :D tubli silvar!
    Ma hoian teid kursis kullakese edasise saatusega. Nii loodan, et hakkab uuesti tööle :P
    Samas pean ka tunnistama, et ei pannud teda oma kalli raha eest ostetud riisi sisse, vaid ainult radiaatorile... vbla saatus nüüd maksab kätte, et ei raatsinud rohkem raha mobla päästmise peale raisata... :P

    ReplyDelete
  3. Haha, mul on Nokia :P. Meenutab, mida kõike me Piiaga oleme oma telefonidega teinud. Mäletate veel neid 3310-neid? Neid võis uputada, peksta, majakatuselt alla visata, ära keeta, pesumasinas pesta ja mida iganes :).
    Sellega seoses, ma tunnen ennast nüüd tõelise naisena, ma pesin eile koos musta pesuga pabertaskurätikut. Alguses mul oli naljakas, siis hakkas Hendrik sarkastilisi kommentaare tegema.
    Endiselt, sinu blogi on nagu (peaaegu) igapäevane lahe meelelahutus meie halli argipäeva :D. Iga päev ma vaatan (ok, praegu pole kaks päeva vaadanud) ja ootan, kas sa saad veel lahedaid lugusid rääkida :P.
    ALso, wtf, riis :S.
    Jube oli tegelikult lugeda sinu WC-poti kogemusi, aga ära muretse, kallis, sa pole veel õnneks koduperenaine. Sa ei ole veel poti ummistust käega lahti lükanud ;).
    Muideks, kuidas Soomes praegustesse iluuisutamise EM-i suhtutakse? Ma vaatan kogu aeg, mul pole üldse närvi selle jaoks, kogu aeg kardan, et minu lemmikud kukuvad :P.
    Ole tubli!

    ReplyDelete
  4. PALUN ära ütle, et sa oled seda käega teinud, kullakene! :D Kangelane, kui oled. Ma oleks nagu tüüpiline naine ilmselt, kõige suurem panus, mis minult tuleks oleks vastiku nöoga vaadata. Ma millegi pärast arvan, et Laura ka sellest kaugemale ei läheks... no offence :D

    Jaa... ma mäletan minu esimest pabertaskurätikut mustas pesus... ära muretse, neid tuleb veel :D

    Aga Iluuisutamise EM läks niimoodi mööda, et midagi suur ei kuulnud ka sellest. Mind on telekavaevast (ja kukkumise pärast närveerimisest) siin säästetud ja seega pole õrna aimugi isegi sellest, millised pesupulbrireklaamid parasjagu TV3-s jooksevad.

    ReplyDelete
  5. Noh, kui meest pole kodus, peab naine kõigega hakkama saama ;).
    Enivei, ma tahtsin lihtsalt öelda, et väga irwwwww selle pesupulbrireklaamide kommentaari peale :D

    ReplyDelete