Sunday, February 14, 2010

Head sõbrapäeva!

Tegin täna 4 tundi vastlakukleid! 4 tundi! Ma siiani ei uskunud, kokkamine võib olla nii väsitav, aga õnneks üks vene tüdruk aitas ka. Või no ma ei tea kui õnneks, sest vahepeal oli meil suhteliselt erinev arusaam kuklite küpsetamisest, aga ma jäin peale, sest retsept oli eesti keeles.

Niisiis, üks oluline asi, mis vastlakuklite juurde kuulub, on vahukoor. Meil olid olemas koorepakid, kauss ja need vahustavad pulgad, mis mikseri külge käivad. Ainuke puuduv asi oli mikser ise. Puuduvaks see jäigi.

Siis vahetasime need pulgad vispli vastu välja ja üritasime kordamööda tüdrukutega vahukoord vispliga vahtu saada. Lootusetu. Lõpuks ei jäänud muud üle, kui kutsuda appi üks sakslane, kes käib jõusaalis (ja kellel btw lisaks musklitele on ka aju). Saate aru, ta ajas selle vahukoore viie minutiga vahtu!!! Aga siiski, seda oli niiii naljakas vaadata, kuidas mingi jõusaalis käiv inimene seob köögirätiku endale ette, võtab vahukoorekausi ja vispli kätte ja teeb vahukoort :D Panen siia pildi, kui saan selle ühe tüdruku käest.

Vau, ma olen üllatunud, et te mu praktikast huvitatud olete. Aga laborist kirjutan rohkem järgmise nädala jooksul, sest praegu olen seal alles nii vähe olnud.

Veel kord head sõbrapäeva ja üritan paari nädala pärast Eestit väisama tulla ;)

4 comments:

  1. Irw @ vahukoore tegemine. See kõlab väga... vallatult. Hunnik tüdrukuid ja üks jõusaalis käiv väga tugev noormees ning vahukoor. Hmm. Võib-olla lihtsalt minu mõttemaailm on imelik.
    Enivei, pilt oleks väga cool, mulle meeldiks näha, mille toredaga te seal aega veedate :D. Mul lähevad sellised pühad küll suhteliselt üle pea, nüüd kui enam koolis ei ole. Aga samas, vastlakuklid on tegelikult toredad. Äkki neid on veel konsumis...
    Brb, Anu läheb kooli ja kuklitejahile.

    ReplyDelete
  2. Uhhuu kallis Karin!

    Millist nädalavahetust Eesti väisamiseks täpsemalt silmas pead? Endal plaanis arvatavasti millalgi 16.-20. märtsi paigus päevaks Helsinkisse toidumessile tulla(om nom nom nom). Ehk isegi saab kohtuda? :)

    Aga üleüldse on sul seal liiga palju elu. Minu meelest peaksid sa palju rohkem oma ajast blogima ja MSN-is istuma... Eks ole? :D

    PS, millega edasi-tagasi kõige odavamalt saab? :D

    Eplis

    ReplyDelete
  3. Hei Karin!

    Mõtlesin, et annan teada, et ka mina loen päris tihti sinu sissekandeid. Ja et need on hästivahvad :)

    Barbara

    ReplyDelete