Wednesday, December 16, 2009

Tuba 6

Ok. Viimane eksam selleks korraks tehtud! :D Kõigil teistel hakkavad ka kooliasjad valmis saama. Kurb, et 80% inimestest läheb jäädavalt koju, just pärast seda, kui nendega ära harjud. Aga positiivne osa on ka - ma nt sain just tasuta tugitooli, sest mu naabril, kanada tüdrukul pole sellega mitte midagi teha, kuna ta läheb ülehomme tagasi Kanadasse ning pole huvitatud võtmast seda lennuki peale kaasa :P

Enne äratulekut väike pilt mu toast:



Tegelikult see on isegi suurem kui pildi pealt paistab. Lisaks veel soe on ja duši all ei saa vesi kunagi otsa. Öökapi tagaküljes on küll auk mingil põhjusel, kuid las olla.

Köök on ka lahe ja funktsioneerib ilusti. Isegi selles mõttes, et inimesed pesevad oma nõusid jne. Meessoost isikute õllejoomisest tekib aeg-ajalt pudelivirn riiulisse, kuid positiivne osa selles on, et erinevalt Eestist saab nende poodiviija rikkaks.

Õues on jube külm! Lumi on maas ja libe on. See tähendab, et rattaga käib koolis ainult paarsada tudengit, arvatavasti enamik neist soomlased. Nimelt need vahetusõpilased, kes seda on katsetanud, on mu teada haigeks jäänud...

See ka veel, et kui keegi kunagi soome jõululõunat pakub, siis tuleb teha endale teene ja keelnuda. Mu arust see on... jube :D Magus kartulipuder, magus porgandivorm, magus kapsavorm, sink, herned ja magus kaste. Ühesõnaga magus, magus ja magus asjade kohta, mis peaksid soolased olema.

Ilusaid pühi!

No comments:

Post a Comment